Caciulita Blue

Posted on Updated on


DSCN5141 DSCN5143 DSCN5144

M-am apucat de facut caciulite , cadou pentru nepoti si alti copilasi.

Asta este prima.

Pentru ca am descoperit pe net ca asta este unul dintre modelele  “en vogue” in aceasta iarna, am pus andrelele in functiune, am pus mai multe fire de acril si bumbac, pentru a o face mai groasa,si am tricotat o caciulita tip burlan,iar la un capat am legat un siret.

Zana mea era cam adormita, ca am facut poza ieri dimineata 😛 asa ca am folosit pe post de fotomodel si un catel de plus 😛

4 thoughts on “Caciulita Blue

    CARMEN said:
    22 December 2012 at 6:21 pm

    sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sanatate, vise împlinite, pace în suflet, dragoste si armonie! Un Craciun plin cu bucurii!

      Victoria responded:
      23 December 2012 at 5:28 am

      Multumesc tare mult.Sarbatori pline de bucurii si tie!

    Mihaela C.P. said:
    22 December 2012 at 8:42 pm

    Caciulita ma face sa ma gandesc la un bradut, parca aduce putin la forma…
    Sarbatori fericite :)!

      Victoria responded:
      23 December 2012 at 5:25 am

      Da,seamana 😛
      Am gasit modelul pe net si mi-a placut.
      Sarbatori fericite si tie!

Leave a Reply

